روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک عینکی سونیک مدل BLU

سمعک عینکی سونیک مدل BLU
BLU بهترین و برترین سمعک عینکی چند منظوره در دنیا
وقتی صحبت سمعکهای عینکی یه میان می آید، نمی توان شهرت شرکت هلندی Varibel را نادیده گرفت. موفقیت بی نظیر و طولانی مدت  که Varibel بر اساس فن آوری پیشرفته شرکت فیلیپس با سمعک های عینکی آغاز و در حال حاضر با سمعک های مبتکرانه عینکی سری BLU با قابلیت ارتباط و کنترل از طریق فن آوری پیشرفته بلوتوث ادامه میدهد.
Blu سمعک عینکی مجهز به فن آوری بلوتوث ساخت شرکت Varibel هلند با فن آوری منحصر بفرد آرایش میکروفنی همراه با قابلیت بی سیم بوده که به  عنوان برترین سمعک عینکی چند منظوره در دنیا شناخته شده است.

فن آوری برتر و ثبت شده مولتی میکروفن در BLU به شما در برخورداری از یک شنوایی جهت دار در محیط های شلوغ و نویزی یاری می رساند. با قابلیت بی سیم سمعک، شما می توانید از طریق فن آوری بلوتوث به دستگاههای مجهز به فن آوری بلوتوث از قبیل گوشی های هوشمند، تبلت و کامپیوتر های شخصی دارای سیستم عامل اندروید و اپل متصل گشته و پارامترهای سمعک خود را کنترل نمایید.
شنوایی بی نظیر در محیط های نویزی از قبیل محیط کار، رستوران و مهمانی
پردازشگر هاب دیجیتالی  صوتی سمعک همراه با فن آوری مولتی میکروفن باعـث ارایه صدایی شفاف و بی نظیر و افزایش درک گفتار کاربر سمعک در محیط های شلوغ و نویزی می گردد.

دسترسی آسان به تنظیمات سمعک
BLU همراه با اپلیکیشینی برای گوشی های هوشمند با سیستم ios و اندروید را ارائه  می گردد که به کاربران سمعک امکان تغییر برنامه ها، بلندی صدا و تن های زیر و بم را می دهد.
تجربه لحظات ناب گوش دادن به موسیقی دلخواه
صدای موسیقی تجهیزات صوتی مجهز به فن آوری بلوتوث از طریق سمعک مستقیما و به صورت بی سیم به گوش های کاربر سمعک منتقل می شود.

پاسخگویی به تلفن تنها با یک اشاره
یکی از مزایای بزرگ سمعک عینکی BLU پاسخگویی به تلفن همراه به صورت handsfree است. فاصله موجود بین میکروفن های نصب شده در دسته عینک و دهان شما، امکان پاسخگویی handsfree بدون هیچ اعوجاجی را فراهم می آورد. 
با استفاده از کلید تعبیه شده بر روی عینک و بدون نیاز به خارج کردن موبایل از جیب، کاربر سمعک می تواند به تماس های تلفنی  پاسخ دهد.
دارای قابلیت استفاده نامحدود از تمامی قابلیت های سمعک در شبانه روز
BLU دارای باتری های قابل شارژ کردن باتری زاپاس می باشد.

مجموعه ای متنوع از فریم، مطابق با سلیقه شما
این سمعک بی نظیر در فریم های متفاوت با رنگ و شکل های زیبا و متنوع موجود است. این فریم ها قابلیت نصب لنزهای طبی و پزشکی مطابق تجویز چشم پزشک یا لنزهای دودی و آفتابی معمولی را دارند. 

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان