روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک سونیک مدل CHEER


سمعک سونیک مدل CHEER

مستقل و قدرتمند با سمعک Cheer
سمعک های خانواده Cheer مجموعه ای تحسین برانگیز از محصولات با فن آوری بالا و عملکرد بی نظیر می باشند که مطمئناً آن ها را دوست خواهید داشت. سمعک های Cheer بواسطه ویژگی های برجسته ای مانند اتصال بی سیم، فن آوری منحصر به فرد بهبود درک گفتار و فن آوری های ایجاد صدای فوق العاده طبیعی و شفاف مورد پسند همگان می باشند. شما با انتخاب یکی از مدل های متنوع سمعک Cheer متناسب با نوع و میزان کاهش شنواییتان و شیوه زندگی خود بهترین لحظات زندگیتان را تجربه کنید.
ما به دنبال تحقق بخشیدن به دنیایی هستیم که در آن همه افراد می توانند از شنیدن صداهای روزمره زندگی لذت ببرند.

برگ برنده شما توانایی های بی حد و حصر ارتباطات بی سیم سمعک های Cheer
قابلیت اتصال بی سیم سمعک های Cheer به شما این امکان را می دهد تا مستقیما به تجهیزات و فن آوری های سمعی بصری دلخواهتان مانند تلویزیون، تلفن همراه، پخش کننده موسیقی، آیپد و.... متصل شوید. استفاده از این تجهیزات جانبی انتخابی برای مجموعه سمعک های Cheer زندگی مدرن امروزه را راحت، شاد و لذت بخش نموده است.
سمعک Cheer مجموعه ای کامل با طرح ها و مدل های بی نظیر در اوج ظرافت

TV Adapter2
با این وسیله جانبی صدای تلویزیون بصورت بی سیم توسط SoundGate3  به سمعک های شما منتقل و شما صدای تلویزیون را
مستقیماً از طریق سمعک خود بدون صداهای پس زمینه و اضافی میشنوید.

Phone Adapter2
با این وسیله امکان پاسخ گویی به تماس های تلفن ثابت را مستقیما از طریق سمعک خود دارید.
 
RC-N Remote Control
با این وسیله شما می توانید شدت صدا و برنامه های سمعک خود را بصورت بی سیم تغییر دهید.

میکروفون SoundGate
با نصب این وسیله کوچک بر روی یقه پیراهن سخنران، معلم یا فردی که در حال شنیدن صحبت هایش در کلاس یا جلسه کاری هستید، صحبت های وی را بلندتر و واضحتر بشنوید.
به منظور پاسخگویی به نیازهای گوناگون افراد کم شنوا با انواع مختلف کم شنوایی، سمعک Cheer در اندازه و مدل های مختلف از داخل گوشی کاملا نامرئی ( IIC ) تا پشت گوشی قوی ( BTE ) ا رایه می شود. این سمعک در رنگ ها و مدل های متنوع و زیبا با قابلیت ارتباط بی سیم و... عرضه می گردد. شما با مراجعه به متخصص شنوایی شناس، امکان دریافت اطلاعات کاملتر در خصوص مناسب ترین مدل سمعک Cheer با توجه به نوع، شدت کم شنوایی و شیوه زندگی خود را خواهید داشت.

ویژگی هایی بی نظیر برای درک بهتر لذت های زندگی
غریو شادی در مسابقات،گپ و گفتگو در میان دوستان، شرکت در جشن و مهمانی، داشتن خلوتی دلپذیر و... تمامی این ها موقعیت هایی هستند که همه ما در زندگی روزمره هیجان و شوق تجربه و لذت بردن از آن ها را داریم، لذا شرکت Sonic با تولید و عرضه سری سمعک های Cheer پاسخی بی نظیر به این نیازها داده است. سمعک های خانواده Cheer برای درک لذت بخش ترین و بهترین تجربه شنوایی شما طراحی و ارایه شده اند.
این مجموعه متنوع، براساس پلت فرم فن آوری هوشمند فوق پیشرفته سیستم پردازش متغییر گفتار طراحی شده اند، لذا صداها را بسیار طبیعی، شفاف و با حداکثر وضوح تقویت می نماید. سمعک Cheer در کنار این فن آوری بی نظیر با ارایه فهرستی کامل از ویژگی ها و پیشرفته ترین فن آوری های نوین شنوایی محصولی بی نظیر و بی رقیب برای شادترین لحظات زندگی شما می باشد.

لذت شنیدن صداها در طبیعی ترین حالت ممکن
فن آوری پردازش متغییر گفتار، جزئیات ظریف گفتاری موجود در صداهای آهسته یا بلند هر کلمه را در گفتگوهایتان حفظ می کند. حفظ این جزئیات ظریف کمک می کند تا عاوه بر درک کوچکترین کلمات گفتاری، صدایی که می شنوید از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشد. در این فن آوری پیشرفته اولویت بر افزایش صداهای گفتاری در محیط های مختلف به جهت ارتباط هرچه بهتر و راحت تر شما با دیگران می باشد.

فن آوری انتقال فرکانسی
با این فن آوری موجود در سمعکهای سری Cheer 60 امکان بهبود شنوایی و وضوح هرچه بیشتر گفتار حتی برای افرادی با کم شنوایی شدید در فرکانس های بالا فراهم می شود.

درک گفتار در محیط های نویزی و پر سر و صدا
عملکرد سمعک های دارای فناوری های پیشرفته و هوشمند صرفاً تقویت و افزایش بلندی صداها نیست. شما با استفاده از سیستم های پیشرفته کاهش نویز سمعک Cheer بهترین درک گفتار را در مکالمات روزانه در محیط های شلوغ و نویزی خواهید داشت.

فن آوری افزایش وضوح گفتار- کاهش نویز
این فن آوری با جدا کردن گفتار از نویز و صداهای اضافی محیط اطراف، مکالمات روزمره را واضح و شفاف می سازد.

فن آوری کاهش نویزهای آرام
این فن آوری صداهای آزاردهنده با شدت پایین مانند: صداهای کولر، یخچال و... را کاهش می دهد.

سیستم میکروفون جهت دار تطبیقی
این سیستم در سمعک های Cheer40 و Cheer60 ب ا تمرکز بر روی منبع صدا و کاهش صداهای جانبی ناخواسته (نویز)، توجه و تمرکز شنیداری شما را به حداکثر رسانده و درنتیجه شما به راحتی می توانید با محیط اطراف خود در ارتباط باشید.

اوج فن آوری های پیشرفته  شنوایی در عین کاربری ساده
فن آوری های هوشمند Cheer به گونه ای است که امکان بهترین عملکرد خودکار سمعک را در موقعیت های مختلف شنیداری داشته باشید. شما همچنین می توانید با دسترسی آسان به ویژگی های بی نظیر این سمعک خلاقانه ترین و لذت بخش ترین ارتباط شنیداری را تجربه نمایید.
 
فن آوری انطباق دو گوشی
سمعک Cheer با استفاده از این فن آوری امکان همگام و یکسان سازی اطلاعات بین سمعک های گوش راست وچپ را برای کاربر سمعک مهیا می نماید. برای مثال کاربر سمعک با استفاده از این فن آوری با تغییر شدت صدا یا برنامه یکی از سمعک ها تغییرات انجام شده را بصورت خودکار و همزمان در سمعک گوش مقابل خود ایجاد مین ماید.

فن آوری شناسایی گوش بدون تلفن در زمان مکالمه تلفنی
این فن آوری به صورت خودکار در زمان مکالمه تلفنی گوش بدون تلفن را شناسایی کرده و با کاهش و یا قطع صدای محیط اطراف در آن گوش، تمرکز شنیدن صدای تلفن در گوش مقابل را افزایش می دهد.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان