روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک سونیک مدل JOURNEY


سمعک سونیک مدل JOURNEY
با قدرت سمعک Journey جسارت حضور در شرایط های مختلف شنیداری را داشته باشید. سمعک های پشت گوشی فوق قدرتمند Journey توانایی های شنیداری شما را فراتر از انتظارتان بالا می برد. این سمعک برای افرادی با کم شنوایی شدید تا عمیق طراحی شده است. سمعک Journey با تکیه بر فن آوری قدرتمند پردازش متغییر گفتار و دیگر ویژگی های برجسته سونیک اعتماد به نفس شما را برای ارتباط با دنیای پیرامون تان قوی تر نموده و لحظات زیبایی را برای شما رقم می زند. سمعک Journey را بشناسید و تمام لحظه های زندگیتان را با قدرت و استحکام قدم بردارید.
ما به دنبال تحقق بخشیدن به دنیایی هستیم که در آن همه افراد می توانند از شنیدن صداهای روزمره زندگی لذت ببرند.
  
ارتباط با دنیای مدرن
تجهیزات اختیاری ارتباط بی سیم سمعک Journey ، سمعک شما را به مجموعه ای از آخرین فن آوری های روز دنیا مرتبط می نماید به نحوی که کوچکترین ضرباهنگی را هم از دست نخواهید داد. استفاده از این تجهیزات جانبی اخیتاری برای سمعک های Journey زندگی مدرن امروزه را راحت، شا و لذت بخش تر نموده است.

SoundGate3
سمعک Journey با استفاده از این وسیله بی سیم به دستگاه های مجهز به بلوتوث همچون: تلفن همراه، پخش کننده موسیقی، رایانه و ... متصل می شود.

SoundLink App
شما پس از نصب این نرم افزار بر روی موبایل اندرویدی یا اپل خود امکان تغییر برنامه سمعک، شدت صدای سمعک یا ارتباط بین تجهیزات جانبی سمعک خود را از روی تلفن همراه خود بصورت بی سیم خواهید داشت.
تمامی فرصت های شنیداری را کشف نمایید
سطح تجربه های شنیداری خود را با سمعک Journey گسترش دهید. ساده ترین راه برای این تجربه مشاوره با متخصص شنوایی شناسی و کسب مشورت از وی برای انتخاب سمعکی مناسب و متناسب با میزان کاهش شنوایی و شیوه زندگیتان می باشد.

TV Adapter2
با این وسیله جانبی صدای تلویزیون بصورت بی سیم توسط SoundGate3  به سمعک های شما منتقل و شما صدای تلویزیون را مستقیماً از طریق سمعک خود بدون صداهای پس زمینه و اضافی می شنوید.

Phone Adapter2
با این وسیله امکان پاسخ گویی به تماس های تلفن ثابت را مستقیما از طریق سمعک خود دارید.
RC-N Remote Control
با این وسیله شما می توانید شدت صدا و ب رنامه های سمعک خود را بصورت بی سیم تغییر دهید.

میکروفون SoundGate
با نصب این وسیله کوچک بر روی یقه پیراهن سخنران، معلم یا فردی که در حال شنیدن صحبت هایش در کلاس یا جلسه کاری هستید صحبت های وی را بلندتر و واضحتر بشنوید.
 
همیشه و همه جا بدون نگرانی حضور داشته باشید
یک رستوران شلوغ،گردشی با نوه ها، صحبت کردن با یک دوست درحالیکه در پارک قدم می زنید. برخی از این موقعیت های شنیداری ممکن است درگذشته برایتان دلپذیز و به یاد ماندنی نباشند ولی هم اکنون با سمعک Journey دوباره می توان آن
لحظات زیبا را تجربه کرد. به لطف مجموعه ای قوی از ویژگی های سمعک Journey که باعث حفظ صدای طبیعی و واضح می شوند، حس خوشایند بهتر شنیدن و ماجراجویی در شرایط مخنلف شنیداری را هر روز در خود زنده نمایید. سمعک Journey با تکیه بر
پلت فرم فن آوری پردازش متغییرگفتار ویژه شرکت سونیک، به حفظ صداها به صورت طبیعی و وضوح گفتار در شرایط مختلف شنیداری کمک می کند. این سمعک با استفاده از این فن آوری های بی نظیر و ویژگی های خاص به شما این امکان را می دهد که با اعتماد به نفس برنامه های مختلف و متفاوت زندگیتان را هدف گذاری نمایید.

اعتماد به نفس در مکالمات
فن آوری پردازش متغییر گفتار، جزئیات ظریف گفتاری موجود در صداهای آهسته یا بلند هر کلمه را در گفتگوهایتان حفظ می کند. حفظ این جزئیات ظریف کمک میکند تا علاوه بر درک کوچکترین کلمات گفتاری، صدایی که می شنوید از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشد. در این فن آوری پیشرفته اولویت بر افزایش صداهای گفتاری در محیط های مختلف به جهت ارتباط هرچه بهتر و راحت تر شما با دیگران می باشد.
نشانه های گفتاری فرکانس بالا، مکالمات روزمره را برای شما قابل فهم تر و هوشمندانه تر  می سازند. اگر شما کم شنوایی شدید در فرکانس های بالا دارید فن آوری انتقال فرکانسی journey به منظور افزایش درک گفتار و تسهیل شنوایی شما صداهای فرکانس بالا را فشرده کرده و آن ها را به فرکانس هایی با شنوایی بهتر منتقل نموده لذا شما هیچ یک از قسمت های گفتار را ازدست نخواهید داد.

نویز حضوری در شرایط شنیداری شما ندارد
سمعک Journey با مجموعه ای قدرتمند از فن آوری های پیشرفته ،نویز محیط موجود در مکان های شنیداری را محدود و از بین می برد لذا کاربران سمعک می توانند کاما بر روی آنچه می خواهند بشنوند تمرکز داشته باشند.

فن آوری افزایش وضوح گفتار- کاهش نویز
این فن آوری سمعک های Journey با جدا کردن گفتار از نویز و صداهای اضافی محیط اطراف، مکالمات روزمره را واضح و شفاف می سازد.

فن آوری کاهشن ویزهای آرام 
این فن آوری صداهای آزاردهنده با شدت پایین مانند: صداهای کولر، یخچال و... را کاهش می دهد.

فن آوری کاهشب ازآوایی
طنین و زنگ آزار دهنده ای که صداهای فرکانس پایین در فضاهای بزرگ مثل سالن های کنفرانس یا مکان های عبادت دارند را کنترل می کند.

فن آوری کاهش لحظها ی صداهای ناخواسته (نویز)شدید
این فن آوری صداهای ناهنجار، بلند  پیش بینی نشده (غالبا صداهای زیر) مانند صدای به هم خوردن ظروف فلزی یا دسته کلید را کنترل و کاهش می دهد.

اعتماد به نفس درهر موقعیت شنیداری
سمعک Journey با گسترش افق های شنیداری شما لذت شنیدن را در هر مکانی برای شما دوچندان می نماید.

فن آوری حذف تطبیقی فیدبک (بازخورد صدای سمعک)
این فن آوری سمعک Journey جهت آسایش شنیداری کاربر سمعک ،پیش از آغاز و شنیده شدن جیغ و سوت مزاحم سمعک )فیدبک( توسط کاربر سمعک آن را سریعا شناسایی و حذف می نماید.

فن آوری طبقه بندی محیط های شنیداری
این فن آوری به صورت خودکار صداهای ورودی به هردو گوش را تجزیه و تحلیل کرده وبا توجه به شرایط محیط شنیداری، ویژگی ها و شدت صدای سمعک را تنظیم می کند، در نتیجه باعث می شود که بهترین شنوایی را درموقعیت های شنیداری مختلف داشته باشید.

ولوم کنترل چرخشی
این امکان را به شما می دهد تا شدت صدای سمعک را دقیق و در سطح مورد نیاز خود به راحتی و آنطور که می خواهید تنظیم نمایید.
 
چراغ نمایشگر آلارم
با کمک این چراغ هشداردهنده، والدین و پرستاران می توانند از تغییرات برنامه یا بلندی صدا و عمر باتری سمعک مطلع شوند.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان