روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک سونیک مدل CELEBRATE

سمعک سونیک مدل CELEBRATE
ناگهان تمامی شرایط شنیداری روزانه برایتان پر معنا تر و خاطره انگیزتر می شوند، زیبایی ها و شادی های بیشتری را در محیط اطرافتان حس می نمایید. این تجربه جدید شما از زندگیست که با سمعک های Celebrate سونیک مهیا می شود. Celebrate روزهای زندگیتان را دلپذیرتر و خاطره انگیزتر خواهد کرد. Celebrate برترین در تمامی شرایط شنیداریست.
ما به دنبال تحقق بخشیدن به دنیایی هستیم که در آن همه افراد می توانند از شنیدن صداهای روزمره زندگی لذت ببرند.

بی نظیر و حرفه ای در ارتباطات بی سیم
تجهیزات اختیاری ارتباط بی سیم سمعک Celebrate ، سمعک شما را به مجموعه ای از آخرین فن آوری های روز دنیا مرتبط می نماید به نحوی که کوچکترین ضرباهنگی را هم از دست نخواهید داد. استفاده از این تجهیزات جانبی اختیاری برای مجموعه سمعک های Celebrate زندگی مدرن امروزه را راحت، شاد و لذت بخش نموده است.

SoundGate3
سمعک Celebrate با استفاده از این وسیله بی سیم به دستگاه های مجهز به بلوتوث همچون: تلفن همراه، پخش کننده موسیقی، رایانه و ... متصل می شود.

SoundLink App
شما پس از نصب این نرم افزار بر روی موبایل اندرویدی یا اپل خود امکان تغییر برنامه سمعک، شدت صدای سمعک یا ارتباط بین تجهیزات جانبی سمعک خود را از روی تلفن همراه خود بصورت بی سیم خواهید داشت.
 
شور و هیجان را دوباره به زندگی روزمره تان بیاورید    
هم اکنون وقت ارتقاء سطح زندگی شنیداریتان میب اشد با متخصص شنوایی شناسی خود مشورت نمایید تا بهترین مدل سمعک Celebrate متناسب با میزان کاهش شنوایی و شیوه زندگیتان را به شما معرفی نماید تا هر لحظه از زندگیتان را سرشار از شادی و لبخند نمایید.

TV Adapter2
با این وسیله جانبی صدای تلویزیون بصورت بی سیم توسط SoundGate3 به سمعک های شما منتقل و شما صدای تلویزیون رامستقیماً از طریق سمعک خود بدون صداهای پس زمینه و اضافی میشنوید.

Phone Adapter2
با این وسیله امکان پاسخ گویی به تماس های تلفن ثابت را مستقیما از طریق سمعک خود دارید.
Celebrate با استفاده از فن آوری منحصر بفرد پردازش متغییر گفتار سونیک تمامی صداها را طبیعی و گفتار را واضح می نماید. با استفاده فن آوری ها و مشخصات  ویژه فنی مانند این،  Celebrate سند. ملاقات یک فرد خاص، تماشای فیلم مورد علاقه، مکالمه با یک دوست، با Celebrate تمام این لحظات ماندگار می شوند.بعضی از زیباترین لحظه های زندگی بسیار عادی به نظر می ر
تمامی لحظات عادی زندگی را خاص و زیبا می نماید.

از تمامی مکالمات روزمره تان لذت ببرید
فن آوری پردازش متغییر گفتار،جزئیات ظریف گفتاری موجود در صداهای آهسته یا بلند هر کلمه را در گفتگوهایتان حفظ می کند. حفظ این جزئیات ظریف کمک می کند تا علاوه بر درک کوچکترین کلمات گفتاری، صدایی که می شنوید از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشد. در این فن آوری پیشرفته اولویت بر افزایش صداهای گفتاری در محیط های مختلف به جهت ارتباط هرچه بهتر و راحت تر شما با دیگران می باشد. آیا نیاز به بلندتر شدن صدای اطرافیان در هنگام مکالمه با آنها دارید؟ فن آوری جدید کنترل سطح برتری گفتار موجود در سمعک های Celebrate به افزایش شدت صداها در محدوده فرکانس های گفتاری کمک می کند و بدین ترتیب با تمرکز بر صداهای گفتاری، نیاز شما را هنگام مکالمه برطرف می کند.

رهایی از صداهای اضافی (نویز)

فن آوری افزایش وضوح گفتار- کاهش نویز
این فن آوری سمعک های Celebrate با جدا کردن گفتار از نویز و صداهای اضافی محیط اطراف، مکالمات روزمره را واضح و شفاف می سازد.

فن آوری کاهش نویزهای آرام
این فن آوری صداهای آزاردهنده با شدت پایین مانند: صداهای کولر، یخچال و... را کاهش می دهد.

فن آوری کاهش بازآوایی
این فن آوری طنین و زنگ آزار دهنده ای که صداهای فرکانس پایین در فضاهای بزرگ مثل سالن های کنفرانس یا مکان های عبادت دارند را کنترل می کند.

فن آوری کاهش لحظه ای
صداهای ناخواسته (نویز) شدید این فن آوری صداهای ناهنجار، بلند و پیش بینی نشده (غالبا صداهای زیر) مانند صدای به هم خوردن ظروف فلزی یا دسته کلید را کنترل و کاهش می دهد.
 
با Celebrate هرکجا که میروید از شنیدن صداها لذت ببرید

فن آوری حذف تطبیقی فیدبک
سوت مزاحم سمعک (فیدبک) توسط کاربر سمعک آن را سریعا شناسایی و حذف مین ماید.جهت آسایش شنیداری کاربر سمعک، پیش از آغاز و شنیده شدن جیغ و Celebrate (بازخورد صدای سمعک) این فن آوری سمعک

فن آوری طبقه بندی محیط های شنیداری
این فن آوری به صورت خودکار صداهای ورودی به هر دو گوش را تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به شرایط محیط شنیداری، ویژگی ها و شدت صدای سمعک را تنظیم میکند، در نتیجه باعث می شود که بهترین شنوایی را در موقعیت های شنیداری مختلف داشته باشید.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان