روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک سونیک مدل BLISS

سمعک سونیک مدل BLISS
شما نباید حتی کوچکترین لذت و شادی های زندگی که در صداهای گفت و گو با دوستان، صحبت با تلفن، غذاخوردن در رستوران، خندیدن با عزیزان و ... نهفته است را از دست بدهید. برای تجریه جدیدی از زیبایی ها و شادی های شنیداری طبیعی و شفاف را با مجموعه کامل Bliss برای خود فراهم نمایید.
ما به دنبال تحقق بخشیدن به دنیایی هستیم که در آن همه افراد می توانند از شنیدن صداهای روزمره زندگی لذت ببرند.

تنوع و ظرافت در مجموعه سمعک Bliss
به منظور پوشش هر چه بهتر نیازها و سطح انتظار مددجویان، مجموعه سمعک های Blliss در 2 سطح تکنولوژی در مدل ها،  اندازه ها و رنگ های متنوع متناسب با شرایط زندگی، نوع و میزان کاهش  شنوایی افراد کم شنوا عرضه شده اند. شما با مراجعه به متخصص شنوایی شناس امکان دریافت اطلاعات کامل تر را در خصوص مناسب ترین مدل سمعک Bliss با توجه به نوع، شدت كم شنوايی و شیوه زندگی خود خواهید داشت.

سمعک Bliss در اوج کارایی با ویژگی های بی نظیر بی سیم
شما در زندگی روز مره خود با وسایل ارتباطی زیادی همچون:تلفن، تلویزیون، پخش کننده موسیقی، رایانه و... سرو کار دارید. سمعک Bliss جهت آسایش هر چه بیشتر شما با استفاده از فن آوری و تجهیزات جانبی بی سیم خود امکان  برقراری ارتباط با این وسایل را برای شما فراهم می نماید.

SoundGate: با استفاده از این وسیله بی سیم، سمعک Bliss به دستگاه های مجهز به بلوتوث، همچون: تلفن همراه، پخش کننده موسیقی، رایانه و... متصل می شود.

Tv Adapter: با این وسیله جانبی صدای تلویزیون بصورت بی سیم توسط SoundGate به سمعک های شما منتقل و شما صدای تلویزیون را مستقیما از طریق سمعک خود بدون صداهای پس زمینه و اضافی می شنوید.

Phone Adapter: با این وسیله امکان پاسخ گویی به تماس های تلفن ثابت را از طریق سمعک خود دارید.

Remote Control: با این وسیله شما می توانید شدت صدا و برنامه های سمعک خود را بصورت بی سیم تغییر دهید.
با سمعک Bliss شادی های زندگی را واقعی و طبیعی بشنوید

سمعک Bliss با فن آوری های شنیداری جدید خود مشکل سوت و جیغ آزار دهنده ناشی از بازخورد(فیدبک)صدای سمعک را برای همیشه حل نموده است.

فن آوری های حذف نویز (صداهای ناخواسته)
سمعک Bliss از چندین سیستم پیشرفته جهت تشخیص، مدیریت و مهار صداهای ناخواسته (نویز) که موجب مشکلات عدیده ای درتجربه شنیداری شما از محیط اطرافتان می شوند استفاده می نماید.

فن آوری افزایش وضوح گفتار- کاهش نویز
این فن آوری با جدا کردن گفتار از نویز و صداهای اضافی محیط اطراف، مکالمات روزمره را واضح و شفاف می سازد.

فن آوری کاهش لحظه ای صداهای ناخواسته (نویز) شدید
این فن آوری صداهای ناهنجار، بلند و پیش بینی نشده (غالبا صداهای زیر) مانند صدای بهم خوردن ظروف فلزی یا دسته کلید را کنترل وکاهش می دهد.

تاکید بر وضوح و شفافیت گفتار
فن آوری پردازش متغییر گفتار، جزئیات ظریف گفتاری موجود درصداهای آهسته یا بلند هر کلمه را در گفتگوهایتان حفظ می کند.حفظ این جزئیات ظریف کمک می کند تا عاوه بر درک کوچک ترین کلمات گفتاری، صدایی که می شنوید از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشد. در این فن آوری پیشرفته اولویت بر افزایش صداهای گفتاری در محیط های مختلف به جهت ارتباط هرچه بهتر و راحت تر شما با دیگران می باشد.

حذف جیغ و سوت مزاحم سمعک (فیدبک)
سمعک Bliss با فن آوری های شنیداری جدید خود مشکل سوت و جیغ آزار دهنده ناشی از بازخورد (فیدبک) صدای سمعک را برای همیشه حل نموده است.
فن آوری حذف تطبیقی فیدبک(بازخورد صدای سمعک) جهت آسایش شنیداری کاربر سمعک، پیش از آغاز و شنیده شدن جیغ و سوت مزاحم سمعک (فیدبک) توسط کاربر سمعک آن را سریعاً شناسایی و حذف می نماید.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان