روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟


چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
کارایی بالای باتری برای عملکرد بهتر سمعک ضروری است. باتری‌های سمعک در چهار اندازه در بازار موجودند: 10، 13، 312 و 675 که هر اندازه رنگ خاص خودش را دارد تا بخاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر باشد.
به طور کلی طول عمر باتری سمعک وابسته به عوامل زیر است:
نوع سمعک
 نوع باتری
 محیطی که در آن زندگی می‌کنید و میزان ساعت در روز که از سمعک استفاده می‌کنید

به‌منظور افزایش طول عمر باتری سمعک خود این نکات را به خاطر بسپارید:
 تا زمانی‌که قصد استفاده از باتری را ندارید چسب انتهای آن را جدا نکنید. از آن‌جا که این باتری‌ها از نوع روی- هوا هستند و در معرض اکسیژن فعال می‌شوند، وقتی چسب انتهای باتری را جدا کنید عملا استفاده از آن باتری را آغاز کرده‌اید.
باتری‌ها را در دمای اتاق نگهداری کنید. در سال‌های گذشته، با قرار دادن باتری‌ها در یخچال طول عمرشان را افزایش می‌دادند، در مورد باتری‌های سمعک دقیقا عکس این قضیه صادق است. هم‌چنین بهتر است که این قبیل باتری‌ها را دور از سکه، کلید و دیگر اجسام فلزی قرار دهید چراکه با این اجسام نیز وارد واکنش شیمیایی و اتصالات کوتاه می‌شوند. 
زمانی که می‌خواهید باتری‌های سمعک را تعویض کنید حتما قبل از آن دست‌های خود را به‌خوبی بشویید. چراکه هرگونه چربی و آلودگی می‌تواند به سمعک آسیب برساند.
پس از جدا کردن چسب پشت باتری، به مدت یک دقیقه آن را به حال خود رها کنید. این کار به باتری اجازه می‌دهد تا قبل از قرار‌ گرفتن درون سمعک به اندازه‌ی کافی هوا دریافت کند.
زمانی‌که از باتری استفاده نمی‌کنید آن را خاموش کرده و درجایی ایمن قرار دهید و درب قسمت باتری را باز بگذارید. با این کار باتری به کمترین میزان ممکن تخلیه می‌شود و هم‌چنین رطوبت آن‌ نیز از بین می‌رود. بدین صورت از پوسیدن باتری و آسیب به سمعک جلوگیری می‌نمایید. اگر برای مدت زمان نسبتا زیادی نمی‌خواهید از سمعک خود استفاده کنید، باتری‌ها را کاملا از داخل سمعک خارج کنید.

چند مورد دیگری که باید در مورد باتری سمعک‌ بدانید:
مانند تمام باتری های دیگر، باتری‌ سمعک نیز در صورت عدم استفاده تا سال‌های زیادی باقی‌خواهند ماند اما با گذشت هرسال به میزان اندکی از عمر باتری کاسته خواهد شد و مسلما یک بسته باتری جدید همیشه بهتر و قوی‌تر خواهد بود. 
شرکت‌های تولید کننده باتری سالیانه میلیون‌ها باتری تولید می‌کنند و گهگاه در این خیل عظیم تعدادی باتری یافت می‌شوند که به آن میزان که انتظار می‌رود کارایی ندارند. اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داد  بسته‌ی خریداری شده را پس بفرستید، شرکت معمولا در عوض برای شما کوپن خرید و یا باتری مجدد می‌فرستد. 
برخی از تولید کنندگان سمعک محصولاتی از جمله باتری‌های قابل شارژ و حتی سمعک‌هایی قابل شارژ تولید می‌کنند، اما این محصولات به پای باتری‌های روی-هوا نمی‌رسند.

و مهم‌تر از همه این‌که به یاد داشته باشید سمعک بدون نیروی باتری کارایی نخواهد داشت. باتری‌های جنس مرغوب تهیه کنید و نکاتی که در بالا اشاره شد را برای افزایش طول عمر باتری در خاطر داشته باشید. در این صورت صداهای اطراف را بهتر خواهید شنید.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان