روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک سونیک مدل flip

سمعک سونیک مدل flip 
flip سمعکی با اندازه ی بسیار کوچک و کاربری آسان می باشد که به گونه ای طراحی شده تا همراهی بی نظیر با زندگی پر انرژی شما باشد.هر تصوری که تا کنون درمورد اندازه سمعک ها داشته اید را فراموش نمایید، چرا که flip شما را با معنای جدیدی از زندگی شنیداریتان آشنا می نماید.
ما به دنبال تحقق بخشیدن به دنیایی هستیم که در آن همه افراد می توانند از شنیدن صداهای روزمره زندگی لذت ببرند.

اندازه و طراحی بی نظیر و منحصر به فرد
طراحی زیبا و منحصر به فرد Flip آن را به سمعکی بی نظیر تبدیل نموده است که با اندازه بسیار کوچک خود به کاربران آزادی و اعتماد به نفس را بر میگرداند. به منطور هماهنگی و تطابق هر چه بیشتر با رنگ پوست و موی شما  Flip در چهار رنگ مختلف در دسترس میب اشد. طراحی زیبا و قابل فهم Flip ویژگی دوست داشتنی آن می باشد. سمعک Flip به منظور پوشش انواع مختلف نیازهای اقتصادی و ویژگی های کم شنوایی افراد کم شنوا، با 4 سطح فن آوری ارایه شده است. شما با استفاده از راهنمایی های متخصص شنوایی شناس خود می توانید مناسب ترین مدل را براساس نوع و میزان کاهش شنوایی و شرایط کاری، محیطی خود انتخاب نمایید.

با زندگی و اطرافتان در ارتباط باشید
ما در زندگی روزمره خود با وسایل ارتباطی زیادی همچون: تلفن، تلویزیون، پخش کننده موسیقی قابل حمل، رایانه و... سر وکار داریم. سمعک Flip با استفاده از تجهیزات جانبی اختیاری مربوطه امکان برقراری ارتباط با این وسایل و آسایش را برای شما فراهم می نماید. این تجهیزات جانبی اختیاری به شرح ذیل می باشند.

SoundGate:با استفاده از این وسیله بی سیم، سمعک Flip به دستگاه های مجهز به بلوتوث، همچون: تلفن همراه، پخش کننده موسیقی، رایانه و ... متصل می شود.

TV Adapter: با این وسیله جانبی صدای تلویزیون بصورت بی سیم توسط  SoundGate به سمعک های شما منتقل و شما صدای تلویزیون را مستقیما از طریق سمعک خود بدون صداهای پس زمینه و اضافی می شنوید.

Phone Adapter: با این وسیله امکان پاسخ گویی به تماس های تلفن ثابت را از طریق سمعک خود دارید.

Remote Control: با این وسیله شما می توانید شدت صدا و برنامه های سمعک خود را بصورت بی سیم تغییر دهید.

flip  پاسخگوی آرزوها و انتظارات شنیداری شما
Flip در عین دارا بودن فن آوری های هوشمند، بسیار کوچک و ظریف می باشد و این موضوعی است که آن را از سمعک های دیگر متمایز و دوست داشتنی مین ماید. اندازه کوچک Flip باعث به وجود آمدن هیچ  کمبود یا کاستی در خصوصیات آن نشده است و این ویژگی ها باعث محبوبیت  Flip شده است.
 
عمر طولانی باتری
Flip با باتری اندازه 13 مخصوص سمعک کارمی نماید. این باتری عاوه بر عمر طولانی، در مقایسه با باتری های کوچکتر مخصوص سمعک به راحتی توسط کاربر قابل تعویضم می باشد.

عملکرد بدون نقص
طراحی ویژه و ارگونومیک سمعک Flip به گونه ای است که کلید تغییر برنامه آن به راحتی دردسترس کاربر و کار با آن بسیار ساده
می باشد. اندازه بزرگ ولوم کنترل چرخشی حجم صدا، پیدا کردن و کاربرد آن را بسیار آسان نموده است در حالی که هم زمان
محفظه درب باتری آن براحتی توسط کاربران سمعک حتی افراد مسن و کم توان براحتی قابل استفاده می باشد.

سمعکی با قدرت و پوشش بالا
Flip قابلیت استفاده از بلندگوهای قوی (رسیورپاور)، جهت پوشش دادن کم شنوایی های شدید و عمیق را دارد.
فن آوری پردازش متغییر گفتار، جزئیات ظریف گفتاری موجود در صداهای آهسته یا بلند هر کلمه را در گفتگوهایتان حفظ میکند.
حفظ این جزئیات ظریف کمک میکند تا علاوه بر درک کوچکترین کلمات گفتاری، صدایی که می شنوید از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشد. در این فن آوری پیشرفته اولویت بر افزایش صداهای گفتاری در محیط های مختلف به جهت ارتباط هرچه بهتر و راحت تر شما با دیگران می باشد.

سمعک سونیک مدل flip 
Flip با به کارگیری هم زمان چندین فن آوری کاهش نویز، صداهایی که باعث آزار و اختلال در تمرکز شنوایی شما می شوند را مشخص نموده و آن ها را کاهش یا حذف می نماید. این فن آوری ها با اولویت بخشیدن به گفتار نسبت به صداهای اضافی دیگر، مکالمات شما را آسانتر، دلپذیرتر و قابل فهم می نمایند.
فن آوری حذف فیدبک تطبیقی
Flip با حذف سیگنال های آزاردهنده ای که منجر به سوت زدن سمعک (فیدبک) میشوند، تجربه شنیداری راحت و بی نظیری را برای شما فراهم می نماید.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان