روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک اتیکن مدل Nera2

سمعک اتیکن مدل Nera2
سمعک اتیکن دانمارک یکی از بلند آوازه های صنعت کمک شنوایی جهان می باشد. اتیکن با رویکردهایی منحصر به فرد، توانسته سهم بالایی از فروش سمعک دنیا را به خود اختصاص دهد. امرو سمعک اتیکن Nera2 را خدمت شما معرفی می کنیم.

راهکاری اختصاصی برای فرد کم شنوا!
هر فردی اصوات را به صورت متفاوتی می شنود. شیوه درک اصوات و تفاوت های ظریف آنها منحصر به فرد است. به همین علت است که شما از وسیله کمک شنوایی که مطابق با نیازهای شما تنظیم شده باشد، بیشترین بهره را خواهید برد. از تنظیمات عالی در جهت لذت بردن از حس شنوایی و دنیای خود استفاده کنید!
شنوایی شناس بر ساختن تصویر کاملی از زندگی شما که شامل موقعیت های معمول زندگی و  موقعیت هایی که باید در آن نقش فعال تری ایفا کنید، تمرکز می کند. سمعک اتیکن Nera2 بعد از تنظیم توسط شنوایی شناس ، به شما این امکان را می دهد تا از کیفیت عالی صوت و درک گفتار با خستگی کمتری لذت ببرید. این تکنولوژی به شما کمک می کند تا شرایط شنیداری بهتری را در موقعیت های پر چالش تجربه کنید.این شیوه تنظیم منحصر به فرد برای مراقبت های شنوایی شخصی طراحی شده است. سمعک اتیکن Nera2 برای برآورد نیازهای شنوایی شما و مطابق با سبک زندگی ایده آل شما طراحی شده است و شما را قادر می سازد تا در طول روز به آسانی با دیگران تعامل کنید.

همواره با سایرین مرتبط باشید!
هیچ احساسی شبیه اینکه با جهان اطرافتان در تماس باشید نیست، سمعک Nera2 به همراه Connectline، به شما اجازه می دهد تا با استفاده از تکنولوژی بی سیم، آزادانه ارتباط برقرار کنید. تکنولوژی Connectline، جریان صوت را از دستگاه هایی مانند تلفن یا تلویزیون مستقیما به Nera2 می فرستد، نصب و استفاده از آن نیز آسان است.
به کارگیری گروهی از فناوری های منحصر به فرد که تا پیش از این هرگز در این رده به کار نرفته است، سمعک اتیکن Nera2 را به بهترین سمعک خانواده سمعک های متوسط کمپانی اتیکن تبدیل کرده است.
سمعک اتیکن Nera2 با ترکیب یکپارچه عملکرد طبیعی مغز و گوشها، به شما درک روشنی از مکان منبع صوت می دهد.
میکروفون های دایرکشنال یکپارچه به شما این آزادی را می دهد که بر اصواتی که برایتان مهم تر هستند، تمرکز کنید. سمعک  Nera2 تجارب شنیداری را با استفاده از عملکرد سیستم جلوگیری از فیدبک افزایش می دهد.

سمعکی با درجه اطمینان بالا!
سمعک اتیکن Nera2 به علت طراحی خاصی که در آزمایشات پیچیده به اثبات رسیده است در هر شرایط آب و هوایی کار می کند. اجزا سمعک یکپارچه و بدون درز است که مانع از ورود آب، گرد و غبار و دبریس می شود. همه اجزای اصلی در برابر رطوبت مقاوم شده اند.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان