روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



سمعک اتیکن مدل RIA2


سمعک اتیکن مدل  RIA2
باید پذیرفت که شرکت اتیکن یکی از نامداران صنعت شنوایی در دنیا است. این شرکت نخستین بار توسط آقای ناصر بافکار (شنوایی شناس) وارد ایران شد و اکنون بالغ بر 16 سال است که در سطح نخست بازار سمعک ایران، یکه تازی می نماید. البته تغییراتی در نماینده ایرانی این برند دانمارکی حاصل شد، لیکن سمعک اتیکن در ایران یکی از سه سهم نخست فروش را به خود اختصاص داده است.

فناوری حامی مغز!
زمانی که شما به دنبال یک راهکار شنوایی هستید، بیشتر به میزان تقویت اهمیت می دهید که صرفا صداها برایتان بلندتر شود که به دلیل افت شنوایی شما است. دو گوش با هم کار می کنند تا منشا و منبع صوت را مشخص کنند و به شما کمک کنند تا بتوانید آنچه را که برای شنیدن می خواهید، انتخاب کنید. گوشها اصوات را جمع آوری کرده و سپس آنها را به مغز ارسال می کنند، که در آنجا این اصوات به معنا تبدیل می شوند. زمانی که شما مبتلا به کم شنوایی هستید، برای جمع آوری اطلاعات موجود در اصوات به سمعک نیاز دارید تا بتواند این اطلاعات را به مغز ارسال کند. هر چقدر که مغز شما اطلاعات جزیی تری دریافت کند شناسایی و درک شنیده های شما را آسان تر می کند. 
کیفیت صدای عالی برای شنیدن بهتر!
سمعک اتیکن RIA2 شرکت اتیکن کیفیت صوت مطلوبی را ارئه می کند و اصوات را در الگوی طبیعی حفظ می کند تا شنوایی را آسان و واقعی سازد. دلیل اصلی ارائه کیفیت صوتی عالی در سمعک اتیکن RIA2  ، تراشه ریز اما بسیار قدرتمند پردازش صدا به نام Inium Sense است. این تراشه سمعک اتیکن RIA2 را قادر می سازد تا طیف گسترده ای از اصوات مختلف را پردازش کند، اطلاعات بیشتر و با کیفیت بالاتری را به مغز ارسال کند. این موضوع به شما کمک می کند تا مکالمات را حتی در شرایط نویزی، بهتر بشنوید.
 تکنولوژی استریمر connectline سمعک شما را به یک هدست بی سیم تبدیل می کند تا شما بتوانید بدون افت کیفیت صوت، به تمام دستگاه های مورد نیازتان متصل شوید. از شنوایی شناس خود بخواهید که شما را با connectline آشنا کند. نکته اصلی که زندگی را با وجود کم شنوایی خسته کننده می کند، تلاش زیاد برای شنیدن است. مغز سیگنال های کمتر و ضعیف تری را دریافت می کند، بنابراین شما مجبور هستید برای فهمیدن اصوات، بیشتر تمرکز کنید.

ایجاد یک تصویر صوتی کامل!
سمعک اتیکن RIA2 قدرت پردازش محدوده وسیعی از جزییات صوتی را دارد، بنابراین به شنوایی راحت تر و متمرکزتری منجر می شود. هم چنین اعوجاج و فیدبک را نیز کاهش می دهد. می توانید سمعک اتیکن RIA2 را از بین رنگ ها و سبک های مختلف را مطابق با سلیقه تان انتخاب کنید.

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان