روابط عمومی: 09198375085

samakeshragh@gmail.com

سراسر

تهران

شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 16 الی 20



کلینیک سمعک اشراق در محدوده پیروزی

ساکنین محترم محله پیروزی فعالیت ها و خدمات کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق به شرح زیر می باشد:

- مشاوره سمعک و ارزیابی شنوایی رایگان: در این مرکز مشاوره جهت خرید سمعک و همچنین ارزیابی شنوایی برای تمامی افراد به صورت رایگان صورت می پذیرد. ارزیابی شنوایی تمامی اشخاص اعم از کودکان و بزرگسالان در این مکان انجام می شود.

- تجویز،تنظیم و تعمیر انواع سمعک: بعد از مشاوره و ارزیابی شنوایی سنجی، بهترین نوع و مدل سمعک متناسب با نیاز شما به شما معرفی شده و شما می توانید آن را خریداری کنید.

کلینیک ارزیابی شنوایی سنجی و سمعک اشراق ، سمعک در پیروزی

- همکاری جهت استفاده از کلیه بیمه ها: این مرکز طرف قرارداد با بیمه بانک ها (سپه،صادرات،تجارت ... بوده و اشخاصی که دارای بیمه این بانک ها باشند می توانند استفاده نمایند و همچنین با افرادی که دارای بیمه های دیگر از قبیل بیمه نیروهای مسلح و بیمه تامین اجتماعی و بیمه کارکنان دولت و... هستند همکاری لازمه جهت استفاده از تعرفه بیمه مربوطه صورت می گیرد.

- استفاده آزمایشی از سمعک و باطری رایگان 6 ماه تا 2 سال: برای خرید سمعک از کلینیک اشراق می توانید به مدت یک هفته استفاده آزمایشی از سمعک داشته باشید و از کیفیت سمعک مطمئن بوده و خرید خود را نهایی کنید، همچنین پس از خرید سمعک به مدت ۶ ماه تا ۲ سال باطری رایگان به شما تعلق می گیرد.

کلینیک ارزیابی شنوایی سنجی و سمعک اشراق ، سمعک در پیروزی

- ارائه کلیه خدمات در منزل جهت سالمندان کم توان: یکی از مزایای کلینیک اشراق ارائه خدمات در منزل می باشد، این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد. 


- ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه برای دارندگان کارت منزلت و بازنشستگان کشوری و لشگری و تأمین اجتماعی

- فروش سمعک بصورت نقد و اقساط: با توجه به شرایط اقتصادی ، شما می توانید سمعک را به صورت اقساطی از کلینیک اشراق خریداری نمایید.

کلینیک ارزیابی شنوایی سنجی و سمعک اشراق ، فروش سمعک در پیروزی

انواع برندهای سمعک موجود در کلینیک اشراق:
_سمعک سونیک Sonic
_سمعک فوناک Phonak
_سمعک زیمنس Siemens
_سمعک اتیکن Oticon
_سمعک ویدکس Widex
_سمعک یونیترون Unitron
_سمعک بلتون Belton
_سمعک ریساند resound


کادر مجرب کلینیک اشراق:
- ادیولوژیست آقای محمد ملکی (نظام پزشکی 1992) داری سابقه فعالیت در زمینه شنوایی و سمعک از سال 1380
- آقای دکتر جواد یزدانی متخصص و جراح گوش و حلق و بینی

کلینیک ارزیابی شنوایی سنجی و سمعک اشراق ، سمعک در پیروزی

چرا انتخاب ما


مشاوره و تست شنوایی رایگان سمعک

متخصصین کلینیک ارزیابی شنوایی و سمعک اشراق برای اشخاصی که قصد خرید سمعک را دارند مشاره و تست شنوایی رایگان در نظر می گیرد شما برای دریافت مشاوره کافیست با شماره مطب تماس حاصل فرمائید پاسخوگی سوالات شما خواهیم بود.


طرف قرارداد با بیمه ها

کلینیک سمعک اشراق طرف قرارداد با بانک سپه ، صادرات، تجارت و ...می باشد.همچنین برای بیمه شدگان کلیه بیمه ها مدارک لازم جهت اخذ تعرفه بیمه سمعک را ارائه می دهد.


ارائه خدمات در منزل و تست سمعک

این کلینیک همچنین کلیه خدمات خود را جهت رفاه حال سالمندان کم توان در منزل ارائه می دهد و همچنین برای افرادی که در انتخاب نوع سمعک تردید دارند تست سمعک به مدت یک هفته انجام می گیرد.


دوسال باطری رایگان

یکی از خدمات کلینیک سمعک اشراق، اهدای دوسال باطری رایگان به خریداران سمعک از این کلینیک می باشد.

سمعک چیست؟

خدمات سمعک اشراق سمعک اشراق بهترین در شرق تهران

سمعک(hearing aid) قطعه الکترنیکی کوچکی است که به فرد کم شنوا کمک می کند که صدا ها را بهتر بشنود و بتواند ارتباط بهتری با دیگران برقرار کند.

سمعک صداهایی که وارد گوش می شود را پردازش کرده و سپس صدای مناسب و تقویت شده را به داخل گوش هدایت می کند.تکنولوژی سمعک به گونه ای است که علاوه بر افزایش میزان صدا باعث افزایش کیفیت صدا نیز می گردد و فرد صداها را واضح تر می شنود و همچنین صداهای مزاحم محیط را کم می کند.

انواع سمعک از نظر شکل: سمعک پشت گوشی سمعک داخل گوشی انواع سمعک از نظر تکنولوژی: آنالوگ دیجیتال هوشمند هوشمند وایرلس حالا اینجا برندهای سمعک بیاد.

ادامه مطلب

مقالات

سکته گوش!
آشنایی با افت شنوایی
چگونه عمر سمعک را افزایش دهیم؟
چگونه طول عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟
پیرگوشی
توسعه سیستم شنوایی در کودکان